جلسه مشترک شورای اسلامی با رییس مرکز فنی و حرفه ای فرخی

جلسه مشترک شورای اسلامی با رییس مرکز فنی و حرفه ای فرخی

عصر سه شنبه مورخ 23/3/1391 برای بررسی راهکارهای گسترش فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای و تشکیل کلاس های گوناگون جلسه ای با حضور اعضای شورا و  بشیر حمیدی برگزار گردید .

نبوی رییس شورا با تشکر از تلاش های مسئولین سازمان فنی و حرفه ای و آقای حمیدی و خیر مقدم به ایشان اظهار امیدواری کرد که با گسترش فعالیت ها ی مرکز، کارآموزی و کارآفرینی در فرخی توسعه پیدا کند.

حمیدی با ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در مرکز از کلاس های آموزشی درنظرگرفته شده برای ترم تابستانه خبر داد . وی اظهار داشت از شهرها و روستاهای اطراف متقاضیان فراوانی برای حضور در دوره های آموزشی مرکز استقبال کرده اند اما متاسفانه از شهر فرخی چندان استقبالی نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت که امکان به کارگیری نیرو به عنوان مربی مرکز وجود دارد . افرادی که حداقل مدرک فوق دیپلم مرتبط با دوره های آموزشی دارند می توانند با شرکت در آزمون مربیگری به عنوان مربی آموزشی مشغول به کار شوند.

در ادامه از شورای اسلامی تقاضا کرد که کمک کنند تا اقدامات مقتضی در زمینه جذب کارآموزان صورت پذیرد .

رییسی نیز ضمن تشکر از فعالیت های مرکز بهره گیری از فضای مجازی را بهترین راهکار برای گفت و گو با جامعه هدف یعنی جوانان و نوجوانان دانست و از آقای حمیدی خواست که با تعامل سازنده با مدیران سایت های خبری فرخی و شهرستان تبلیغات لازم را صورت دهد.

وی اظهار داشت که باید اهمیت چنین دوره هایی برای مردم تبیین شود و اقدامات تبلیغی و فرهنگی در این زمینه تقویت شود.

بینایی نیز تبلیغ چهره به چهره را راهکار مناسب در این زمینه دانست .

در پایان مقرر شد که جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرمانده پایگاه بسیج ، مسئول حلقه های تربیتی طرح صالحین ، مسئولین کانون های فرهنگی و ... تشکیل و راهکارهای لازم در آن جلسه بررسی  شود و تبلیغات دوره ها به وسیله تراکت و فضای مجازی صورت گیرد.

 




|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
همشهری در تاریخ : 1391/3/25/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: